lördag 25 juli 2009

God Jul...eller..?

Jag surfade iväg till Alltid jul bloggen och insåg att jag ligger lite efter med mitt julkortande :D
Så det bidde ett julkort!!
Jag älskar verkligen mitt Snowday!
Jag är fortfarande såååå glad över att jag fick köpa det!

Jag bara älskar Magnolias snögubbe, så när Stämpelgården reade ut den så slog jag till!

Jag stansade ut QK snöflingan, jag har inte så mycket jul-plotter att sätta på mina kort *skrattar* så man tager vad man haver!Jag revade lite såklart, det blir så fint tycker jag...ibland är jag så ombytlig, ibland vill jag ha rivna kanter och ibland vill jag inte alls ha det, då vill jag bara ha raka, rena kanter ;)
Det är väl hur man är i skapande dagsformen :D Just nu sitter jag och gör färdigt det sista detaljerna på ett pyssel som har tagit HELA DAGEN!!!
Jag surfade ju in på StampARTic sidan i går kväll och där hade dom en sommar tävling...naturligtvis så läste jag där innan sängdax.... *suck*
Det gick inte att sova då, så då gick jag ned och började skissa på idén, men när klockan var tio över tre så insåg jag att det var dax att sova!


14 kommentarer:

  1. Julkorten ja. Hade också tänkt börja , men köket kom visst först.
    Så sött kortet blev och härliga detaljer.
    Sova är överskattat, pyssla är ett måste. ;0)
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. kanonfint julkort! Jättesöt stämpel, jag gillar verkligen snögubbar, de är sååå söta. Tomtar kan jag däremot va utan. Snyggt med det rivna hålen och häftklämmorna.
    Kram /Hanna

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅH nu längtar jag till Jul! Snögubbar som är såååå vackra! Denna är ju bara för söt och vilket kort du gjort!
    Ska bli spännande att se vad du pysslade med i natt, nått i hästväg förstår jag eftersom du inte kunde sova!
    Ha en skön dag vännen!
    Massor av kramizar från Lene

    SvaraRadera
  4. Så fint julkort du har gjort.
    Snö gu bben var jätte häftig. Läckert också med dom runda post stämplarna.
    Jag har faktiskt också börjat lite smått med julkorten.
    Men det känns lite konstigt att gör julkort nu när solen skiner.
    Skickar massor med sol till dig.

    Kram Louise

    SvaraRadera
  5. Åh, så fint kort. Men jag är ju inte förvånad. DU är ju så duktig.
    MÅste nog också börja med mina julkort, det börjar ju bli dags, men först ska vi lacka golv. =)
    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Wow, vilket läckert kort! :o)
    Ligger själv efter med julkorten - har inte ens börjat.
    Ha det bra!
    Kramar från Hanna

    SvaraRadera
  7. Det är ju helt underbart! Att göra julkort mitt i sommaren alltså....och själva kortet såklart. Förra året gjorde jag mitt första i juli, ligger visst efter lite. :)

    SvaraRadera
  8. Hmmmmm! Ja, man kan lugnt säga att jag oxå ligger efter med julkoten där...
    Ditt blev myckett snyggt!
    xx Lena

    SvaraRadera
  9. Wow så tjusigt!!!
    Sååå tjusiga dekos!!!

    Så skönt att det inte är bara jag som är sugen att börja med julkorten.
    Jag beställde en ny superfin julstämpel i fredags, men det har jag inte tordas tala om tidigare, så här mitt i sommaren. ;-)

    kram
    Kicki

    SvaraRadera
  10. O detta va ju också helt underbart!! Fick ju t om julstämning nu i regnet!

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  11. Är SÅ impad av de/er som lyckas åstadkomma julkort mitt i sommaren!
    Har tänkt att det ska jag också och "hur svårt kan det va'"?!?
    Men se, det är det visst. För inte hittar jag nån julinspiration i juli!
    Nåja, det slutar väl som vanligt med att man sitter där i november/december och svettas... ;-)

    SvaraRadera
  12. Jösses vilket fint julkort. Underligt nog måste jag säga att jag är lite sugen på att sätta igång själv...
    Tack för inspiration.

    //Lotta

    SvaraRadera
  13. Å så mysigt julkort. Harmoniskt på någe vis. Själv har jag inte gjort alla julkort som jag skulle men jag ska försöka hinna ikapp ;-)

    SvaraRadera
  14. WOW - ETT SÅNT FINT KORT - ett bra kort att lifta - tack för inspirationen!

    SvaraRadera