torsdag 30 juli 2009

Meeer KAOS

I dag när jag hämtade in posten så blev jag sååå glad, ytterligare en underbar KAOS har hittat in till min lilla postlåda!
Det var underbara Yvonne som skickat den till mig, och den är sååå fin när man får se den på riktigt!!!
Dessutom så hade Yvonne skickat med lite scrapgodis!!!
En sak blev genast använd på ett alster!
Har ni sett bilden på KAOS:en, Det är faktiskt ett gammalt foto :D

Och en liten tag :D

TACK SNÄLLA UNDERBARA YVONNE
för denna underbara KAOS!!!!
Den är sååå vacker.


7 kommentarer:

  1. hihi...om inte annat så är den annorlunda =))
    Du är verkligen värd hur många kaos som helst.
    Roligt att du blev glad för den där "klottriga" =))
    Ha det gott och sköt om dig
    Kramar//Y

    SvaraRadera
  2. Grattis till din KAOS!
    xx Lena

    SvaraRadera
  3. åhhh vilken fin kaos du fått... helt underbar!!

    Nu är jag hemma igen!! Åhhh taaaack för den helt bedårande vackra kaosen!! jag bara sitter å tittar å tittar på alla läckra detaljer!! Sååå snygg är den!! :D

    Hoppas allt är bra med dig!!

    Kraaaaaaamar i massvis!!

    SvaraRadera
  4. Ååååh, så tuff KAOS!! Grattis!

    SvaraRadera
  5. Wow, en superfin KAOS, verkligen!
    Förstår att du blev glad. :-)

    SvaraRadera
  6. Grattis till din Kaos. Så vacker.

    SvaraRadera