måndag 27 juli 2009

Ett väskkort

Jag är en trogen anhängare av StampARTic och nu hade jag tid att göra ett alster dit!
Vi skulle inspireras av Petras fantastiska väskkort, (och Designteamets lika fantastiska!!!) och såklart så körde ju hjärnan igång, kl 23 på kvällen, ja, inte gick det att sova då :(
Så jag gick upp igen och satte igång med pysslandet!!
Resultatet blev detta!

Mer sepia stämplat, inspirerad av SasSa :D
"Sommar" har jag skurit ut med Silhouetten med fonten "Gentle redhead".
Jag gjorde att hörn av Cracklepaint, som Lotta gav mig sån inspiration till på träffen (Tack vännen) Egengjorda rosenknoppar, och blomsterbindartråd med pärlor, som ett vattenfall :D Lite från ovan, en fjäril som jag gjort och sedan skurit ut i Silhouetten, vill ni ha GDS filen så maila mig!
Och hör ni inget så maila igen, min mail är lite knäpp :(
Lite bling på organzabandet, mer blomstertråd och pärlor. Handtaget har jag gjort av cardstock, brads och elefanttråd (finns hos Panduro) En annan vinkel Den lilla låsmekanismen, elefanttråd som jag böjt till med smycke tången och satt fast med en brad. Lite småblommor från Bittybagen, tur man har mycket blommor i gömmorna, det lönar sig att städa ;) Så kortet öppet, en liten sommarhälsning från hela familjen! Baksidan, stämplad med min fina lilla stämpel... Nu hoppas jag att det kvalar in som kort :D

32 kommentarer:

  1. Hei!
    For et fantastisk kort du har laget!!!! :-)
    Og tusen takk for hjelpen med linken, det ser så mye bedre ut når det gjøres sånn.... :-)
    Da skal jeg prøve det neste gang... :-)

    Fortsatt god sommer.

    Gro

    SvaraRadera
  2. Kära hjärtans så vackert!! Jag har aldrig för sett något så underbart! Ett kort, en väska, spelar ingen roll, otroligt vackert är det!
    Massor av kramar från lene

    SvaraRadera
  3. Det är klart att det kvalar in som kort. Superfint!

    SvaraRadera
  4. Vilken urläcker skapelse!!! Du är så kreativ och duktig!

    kjaaaam Pernilla

    SvaraRadera
  5. Ååååh, så underbart!!!! Såååå vackert!

    SvaraRadera
  6. Oh, herre jisses såååå snyggt! Jättevacker papper och så alla detaljer, så många helt underbara detaljer. MY GOD va läckert!!!
    Kram kram /Hanna

    SvaraRadera
  7. Åhhhh, så snyggt. Sitter bara och gapar av förundran. Fjärilen är ju så söt.

    Hörnet blev superläcker, hade nästan glömt att man kan använda andra färger än brunt.*skrattar* Jag har snöat in mig på brunt och guld.:)
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Men hjälp så snyggt, Camilla!
    Hur läckra saker gör du egentligen!!!!?
    Du är helt fantastisk!
    Sååå vackert!
    Jag är helt mållös.
    Ursnygga detaljer och färger, och ja, allt är helt underbart!
    Sitter här och bara gapar.
    Kan inte se mig mätt på väskan.

    Ha det bra!
    Kramar från Hanna

    SvaraRadera
  9. Så mycket jobb du lagt ner. Så många detaljer och fina saker du fått till.
    Kramiz

    SvaraRadera
  10. Lika underbart vackert som vanligt när man besöker denna sidan.
    Hur läckart som helst och alla fina fäger och allt material du fått ihop helt perfekt.
    Tur att du gick upp igen.
    du ska nog inte sova på nätterna utan pyssla i stället verkar det som.

    Många Kramar till dig från mig.

    Louise

    SvaraRadera
  11. Du är rolig du!!!
    Kvalar in som kort??
    OM det kvalar in som kort, det finns ju knappt ord för att beskriva graden av underbarhet i denna väska.
    Min adress är:
    Louise Fraenell
    Vemmenh...
    ;) ;) ;) ;)
    Ha,ha,ha,ha!
    Nä, men ärligt..tänk att få lägga vantarna på ngt så vackert.
    Av ren nyfikenhet måste jag ju fråga när du blev klar. Och inget rååååsa idag heller??
    KRAM Louise
    http://rosascrapverkstan.blogg.se

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig väska =)
    Tänk den bjudande värdinnan som får den...
    Lycka till i tävlingen!
    xx Lena

    SvaraRadera
  13. Wow Vilken väska....l´ägger ner mitt projekt efter detta... är ju ingen alter tjej!

    SvaraRadera
  14. Är på bloggjakt...
    Vilken underbar väska! :) Jag fick titta länge för att upptäcka alla fina detaljer. Snyggt!
    Kram Karolina

    SvaraRadera
  15. Bara såå läckert!! Du är verkligen superduktig Camilla.
    Här finner jag ALLTID ny inspiration. Tack för det!

    KRAM!

    SvaraRadera
  16. Åhhh.... Jag hade tänkt hänga med på den utmaningen, men jag tror jag skippar det nu... Kan inte vara lönt!!!
    :) Annica H

    SvaraRadera
  17. Men Herre jisses så fint!!!!! Underbart!! Man kan ju titta hur länge som helt och hela tiden hitta nya detaljer....Shit vad du är duktig vännen!!!

    SvaraRadera
  18. Shit pomfritt!!! Ursäkta franskan men såååå fin den var!!
    Underbar färgläggning, ljuvliga detaljer att titta på och en otroligt vacker väska!
    Tack för att du deltar!
    Kram SasSa

    SvaraRadera
  19. ljuvlig!!! å vilka detaljer!!!! du e bäst helt enkelt!

    Kramiz Maja

    SvaraRadera
  20. This bag is gorgeous, full of beautiful details. Looks like a lot of time you invested for doing this. But the result is worth it.
    Love from Karina

    SvaraRadera
  21. Åhh sötaste raraste DU, dundertack för det UNDERBARA kortet som damp ner här idag!!!

    DU gjorde min dag!!

    STORT tack för den härliga kaos kortet!!!

    Sååå läcker väska du gjort!!!

    SvaraRadera
  22. shit pommfritt så snyggt ditt kort vart!! Underbara detaljer överrallt!!

    SvaraRadera
  23. Wow, wow, wow!!! Vilken helt sagolikt vacker väska/kort du gjort, är helt betagen i den!!! Vilka underbara detaljer och sån kreativitet, helt underbart!!! Måste ha tagit dig hela natten att göra.
    Älskar dina alster, du är så himla dukitg!
    Ha en underbar dag!
    Kramisar från Susanne

    SvaraRadera
  24. Wow så snyggt!! :) Du har 2 awarder till att hämta i min blogg. Kramar från Lena

    SvaraRadera
  25. Väskan var ju bara såååååååååå läcker!!!!!! Färgerna, dekosen ja, allt...me like, me like!

    SvaraRadera
  26. Fantastiskt fin väska (kort). Du är otroligt duktig. Jag säger det än en gång; Camilla du har en ängels tålamod!!!
    Önskar dej en trevlig dag.
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  27. Superläcker!!!

    SvaraRadera
  28. Å det var en kjempenydelig veske!!
    Og masse lekker pynt og kjempefine farger.

    SvaraRadera
  29. Jag tappar hakan. Så snygg! :)

    SvaraRadera
  30. WOW!!! Helt makalös!! Det är så otroligt fint, ditt väskkort!! Så himla många fina detaljer, jättesnyggt med Crackle Paint, fjäril m.m. Kanon!

    SvaraRadera
  31. Åååå så lekkert!!!!
    Takk for at du deltar!

    Klem,
    jorunn

    SvaraRadera