onsdag 15 juli 2009

Ny stämpelkärlek!

Den andra av de 2 underbara stämplarna från Scraphuset.
Visst är stämpeln heeeelt underbar!!
Bakrunden har jag gjort med distresser, det är kul att söla runt med dem, fast nackdelen är ju när kortet är klart så syns inte så mycket av det :/

Lite Liquid pearls i hörnet, jag har börjat använda LP till nästan alla alster nu.. *thihi*
Man får olika fix ideer ibland, iaf jag... Lite blommor med krullad floss :D
Tourial HÄR
Jag har kommit fram till att rosa och blått är mina favvofärger, de passar så oerhört bra tillsammans så man blir ju sarlig!!
Jahapp, nu så ska jag ta och fortsätta med pysslet!!
Dessutom så ska vi gå å kika på Harry Potter ikväll, vi är hela familjen HP-fans!

Må gott allihopa!!

17 kommentarer:

  1. Vilket vackert kort!
    Åter igen en sagolikt söt stämpel.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Men, jag blir mållös....OMG vad fint det kortet var...stämpeln är ju helt bedårande....du är så duktig och verkar verkligen vara på G nu :)
    Ja, jag och min dotter och min vänninna ska oxå gå på Potter, så småningom, gillar dom oxå!!!
    Kram o ha en härlig filmkväll!!!/Lena

    SvaraRadera
  3. Åh, än en gång ett underbart kort från dig!!! Sitter här och bara gapar, helt mållös blir man när man kollar på detta kortet! Kan inte se mig mätt på det.
    Du är otroligt duktig.

    Ha en trevlig filmkväll!
    Kram,
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Tack snälla du för de fina orden. :-)

    Åhh, vilket underbart vackert kort du gjort där då!!
    Håller med, stämpeln är superfin. Har ingen...än...men får fortsätta dregla, haha.
    Och jag vart så impad av ditt "krull" så jag måste genast prova, tror jag.

    Tack för titten inne hos mig, du är så välkommen tillbaka.:-)
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  5. hej undrar om min nyköpta BIA, är inte så bra på engelska o de står varning att man ska börja att med en brun påse eller ngt... take a brown paper bag and punch it several times until you determinent that the paper is completely clean ... hur menar de? ska ja göra många hål med BIAn i kartong då först innan ja börjar i ngt prejekt?

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara stämplar du köpt nu. Blir så himla sugen. Fina romantiska kort, helt i min smak!
    Ha en fortsatt bra vecka!
    Kram Louise
    http://rosascrapverkstan.blogg.se

    SvaraRadera
  7. Sååå snyggt kort! Stämpeln är ju bedårande och alla dekorationerna är supersnygga. I lÖve it!
    Kul å gå på bio och Harry Potter får man ju inte missa.
    Kram kram /Hanna

    SvaraRadera
  8. Helt underbart vackert är det!!

    SvaraRadera
  9. Underbart!!! :) Du vet väl att ALLA färger passar ihop med rosa. ;)

    SvaraRadera
  10. Underbara kort du gjort. Helt ljuvliga. Jag var på Scraphuset och köpte en av dessa stämplar på semestern, kommer väl kort så småningom, har inte monterat den än.
    Hoppas du har det gott min vän.
    Kramar
    Petra

    SvaraRadera
  11. Åh, jag tror det är den där stämpeln som jag oxå köpt, men den är omonterad fortfarande sen 3 maj... Tack för mailsvaret!

    SvaraRadera
  12. hej igen tack för svar igen :-) snällt av dig tipsa om detta annars hade ja ju inte vetat de liksom :-) hihi* japp de e snällt du väntar snällt på mina 2 kort i bloggen :-) haha*

    SvaraRadera
  13. Halloj igen, Kamilla!
    Jag har faktiskt slagit till på dem redan för 2 (!?) veckor sedan på Stämpelgården. Men..nu är det semestrar där och så och Millan som brukar uppdatera deras sajt har inte lagt in dem än. Men om du ringer dit till Marie så har jag en känsla av att hon skickar paketet omedelbart. :D Dom är underbara!

    Massa kramar och tack för Ditt tassavtryck inne hos mig!
    Kramar Louise
    http://rosascrapverkstan.blogg.se

    SvaraRadera
  14. Din färgläggning knockar mig varje gång. Hur snyggt som helst!

    SvaraRadera
  15. Wow så underbart kort du gjort!! Håller med om att blått och rosa är supersnyggt tillsammans! Dina blommor är fantastiskt fina!! :) Vilken gullig dotter du har som sydde den fina nåldynan till dig!! :D Kramar från Lena

    SvaraRadera
  16. Åh vilket kort, I love it!!! Stämpeln är underbar så också de söta blommorna med floss1
    jag gillar dina "egna" blommor, dem måste jag testa när jag är ledig om några dagar!
    Ha det gott min vän och njut av din ledighet!
    massor av kramar från lene

    SvaraRadera
  17. Visst är dom stämplarna fina.
    Giller dom jätte mycket. Tack för det fina tipset om flosstråden......sååååå fint
    Kram Sinikka

    SvaraRadera