torsdag 16 juli 2009

Journaling papper :D

Jippie mina hÄnglar kom idag!!!!!
....Och min Magnolia snögubbe, och en liiiiiten punch :D
Jag har gjort ett kort med Journalingpapper!!
Dom är sååå himla användbara! Och snygga ;)
Jag BIA:de sidan på papperet så det skulle se ut som om det var rivet ur ett block...
Lite Crackle paint i hörnet, jag är dålig på att använda den :( jag har ju 3 st(!!!) som bara står och samlar damm...
Nästan allt material kommer från Scrapbooking4you!

Närbild på blommorna, rosorna är så söta, och lätta att göra själv om man vill det ;) Såklart lite öljetter och Floss såklart!
Flossen har jag målat med mina promarker så de ska få rätt färg! Ååsssså pääärlor!
Jisses jag börjar få många laster...floss, pärlor, liquid pearls och shoppa...*suck*
Nu ska jag gå å sova, eftersom vi åter ska packa väskan och åka till Lyllebo när jag kommer hem från jobbet imorgon!
En hel helg med mina stämplar *yyyyyeeey* Jag drar inte med mig några scrapsaker, det tar för stor plats.
Lyllebo är så litet, men ack så kärt!

13 kommentarer:

  1. Vilket häftigt kort, inte riktigt så romantiskt och sockersött som det brukar vara hos dig men...så himla snyggt!!
    Härligt!
    Kul när det kommer ny post, du är verkligen inne i en bra period nu när mycket fint kommer till :D
    Kram Louise
    http://rosascrapverkstan.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Klart himla kul att få lite post. Undra vilka söta hÄnglar som kommer att bo hos dig. Får väl avvakta tills du har skapat ett kort med dom.
    Kortet är så fint igen. Kul med Bia du har använd. Själv äger jag den icke.Hoppas att du får en toppen helg.
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  3. Häftigt kort! Vilka hänglar beställde du?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad roligt med sådan post. Super fint kort du gjort med helt underbara dekorationer. Det är du en pärla på.

    Ha en trevlig helg och resa.

    Kramar Erica

    SvaraRadera
  5. Så sött kort, me like :)
    Härliga detaljer!!!
    Vad du är kreativ nu, så roligt att kika på dina nya verk!!!!
    Må gott nu och njut av din vistelse i Lyllebo ( gulligt namn)
    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Du är fantastisk Kamilla, vet du det?
    Kraaam!

    SvaraRadera
  7. Så underbart kort och så mycket underbara detaljer. Tack för tipset om Bian nu vet jag vad jag mer kan använda den till , fick en igår,,:-))

    Krammmmmmmm Anneli

    SvaraRadera
  8. Jag tycker jättemycket om dina kort. Jag älskar dessa Journalingpapper, de är så användbara. Du har fått till det jättebra. Och du, har man inga värre laster än dina så är det OK. Kram Gertrud

    SvaraRadera
  9. Vilket fint kort, härliga detaljer och fina färger:) Och vad kul med lite hÄnglar.....dom är ju så fina!

    Ha det bra!!

    Kram

    SvaraRadera
  10. Vilka detaljer, ursnyggt! Måste spana länge.
    Ha det skönt i helgen!
    Kramiz

    SvaraRadera
  11. Hej!

    WOW, för ett ljuvligt kort Camilla! :o)
    Så snyggt med floss och pärlorna.
    Och du har gjort det så läckert med Crackle Paint i hörnet.:o)

    Ha det bra!
    Kram från Hanna

    SvaraRadera
  12. Härligt med nya stämplar! Fick också hem ett lass i veckan; gangsters från stämpelgården och lite annat smått & gott!

    Kortet är ju helt underbart! Så läckert med BIA-sidan! Smart idé!
    Kortet har verkligen en naturligt romantisk inriktning. Gammeldags och fräscht! Ja, det är kanonsnyggt helt enkelt!

    Hoppas ni får det skönt i Lyllebo!
    Ha de bäst!
    Kram / Angelica

    SvaraRadera
  13. Sådan post är ju alltid välkommen... Smart idé med att BIA kanten på pappret - ser verkligen ut som om det blivit utrivet från ngt block.
    Det finns ngt till dig hos mig!

    SvaraRadera