söndag 19 juli 2009

En semesterbok i hängmattan?

Ja, som bekant så har ju faktiskt semestern en tendens att springa ifrån mig, eller bjuda på dåligt väder...i år är det dåligt väder :(
Men jag kan lugnt påstå att jag varit grymt produktiv dessa dagar....det är kul :D
Fast en och annan förbjuden shopping blev det ju :/ fast är man stampoholic så måste man få köpa liiite stämplar! (Eller MYCKET)
Jag har gjort ett bokmärke för att den enda tiden på året jag har tid att läsa är ju på sommaren ...Varför är det så?
...förmodligen för att jag sitter uppe vid datorn halva nätterna eller pysslar *fniss*
Allt material finns hos Stämpelstudion :D

Jag sitter säkert och målar hÄnglar för fulla muggar nu i Lyllebo!

3 nya KAOS:ar är på gång också, jag ska göra klart den sista och blogga det när jag kommer hem!

Hoppas ni har det bra, och när jag kommer hem ska jag ta tag i pysselrummet, det ska MÅLAS har jag tänkt...undra om maken har samma idé??
Garanterat INTE :(

15 kommentarer:

  1. Åh, villket fint bokmärke, jag älskar dom...har inte gjort nåt själv, men skulle villja, jag är alltid rädd att pröva nåt nytt...men när jag väl börjar är det ju jättekul..för det mesta i.a.f..heheh...Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Jättefint, ett sånt skulle man haft i boken sin :D
    Jag får nog prova mig på ngt liknande när ngns födelsedag närmar sig ;)
    Visst är det trist när männen inte riktigt är på samma våglängd?? Fast på ngt sätt blir de det ändå till slut...:D
    Kram Louise
    http://rosascrapverkstan.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Ljuuuvlig tag!!

    Ha en härlig söndag!!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh, vilket vacket tags/bokmärke du gjort!
    Du har några grejer att hämta inne hos mig. ;o)
    Ha det bra!
    Kram från Hanna

    SvaraRadera
  5. verkligen jättefint bokmärke! ;)

    SvaraRadera
  6. Jag är ingen bokmal, men med ett sånt fint bokmärke...
    Du har awarder att hämta hos mig =)
    Lena

    SvaraRadera
  7. Hej vännen! Wow vilket superfint bokmärke!! :)
    Hoppas du har en härlig sommar och njuter av livet nu när du har semester! :)
    När du får lust och har tid att slita dig från hängmattan eller snarare stämplarna ;)
    så har du 2 awarder att hämta i min blogg. Kramar från Lena

    SvaraRadera
  8. Gooosh så snyggt!!!
    Jo, nog tror jag maken har samma idé... den ska bara inplanteras lite smidigt först så att han sen tror att det är hans egen idé;-)

    SvaraRadera
  9. Jättefint bokmärke!!!

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  10. Halloj Kamilla :)
    Ser att du fått samma awarder två gånger innan MEN du inspirerar även mig så jag ber att få skicka dem vidare. Klicka in dig och hämta dem!
    Hoppas splen lyser på dig!
    Kram Louise
    http://rosascrapverkstan.blogg.se

    SvaraRadera
  11. WOW det var ett snyggt bokmärke. Det är ett sånt man lägger på boken, inte i den! Kanske därför du inte läser så mycket min vän!
    Tack för tipset med pärlorna, det är ursnyggt!
    Ha en härlig dag imorgon!
    kramizar från lene

    SvaraRadera
  12. Du har något att hämta i min Blogg!

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  13. Åh va snyggt! Klockstämpeln är supernice!
    Va härligt du verkar ha det! "Lata" dagar med pysseltid! Jag börjar min semester idag! :)
    Det kommer snart något i din postlåda. Om du vill ha en sneakpeak, så titta in hos mig! :)

    Kram Annica H

    SvaraRadera
  14. Du har nåt i min blogg!!! ;)

    SvaraRadera
  15. Fantastiskt fin färgsättning på bokmärket!
    Du har något att hämta i min blogg också ;)
    Kram

    SvaraRadera