söndag 12 juli 2009

Howdy ho everybody

Jag tycker dom är så coola dom söta småstämplarna från PinkCat :D
Jag gjorde ett lite "killigare" kort...nej, inte kittlig ;p utan pojkaktigare *fniss*
Jag gjorde lite kul hål som det ryker ur...ja, ibland glimtar det till i skalleknoppen...och så krockar dom små grå och en ide kommer *thihi* Sedan så har klickfingret fått sig en omgång...nä, så farligt var det inte.. men jag kunde inte låta bli dessa längre :D
Jag är verkligen förtjust i hÄnglarna...dom är så otroligt söta!
Dessutom så har jag färglagt ett par stämplar som jag köpte på mässan i Umeå som jag inte stämplat förrän nu...
Ja, jag vet...kanske jag har förmycket stämplar, jag kanske skulle räkna dem för skojs skull...
fast nä, då kanske man blir varse om hur rackarns mycket pengar man har liggande ;D
Nu är mitt pysselrum städat, nääästan, jag har bara "verktygs bordet" och hamster hyllan kvar.
Jag ska bjussa på en bild snart, i promise :D
Japp, hoppas ni har en lika skön och slapp söndagkväll som jag!
Fast jag har klickat i en "Edwins snögubbe" från Magnolia också i shopping korgen...jag kunde inte låta bli, jag bara älskar den! (också *fniss*)

6 kommentarer:

  1. WOOOW, Camilla!
    Verkligen superläckert kort!
    Du är otroligt duktig.

    Ja, visst är hÄnglarna söta, tror inte att jag heller kan hålla mig borta från dom länge till... ;o)
    Kramar från Hanna

    SvaraRadera
  2. För mycket stämplar...näää. =0p
    Vilket läckert kort det blev. Gulligt fränt liksom. Cool idé med kulhålen. *gillar*
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort! Sweet Pea är ju så söt, fast det tycker jag ju om alla mina stämplar, så tyvärr har den lille bebben inte blivit använd på ett tag. Vilken bra idé med kulhålen, skitsnyggt!

    SvaraRadera
  4. Åh vilket sött kort, stämpeln är heeelt ljuvlig å va coolt med hålen!
    kram kram!

    SvaraRadera
  5. UNDERBART sött kort!! :-)
    Fast jag är såå trött, så kliar det i fingrarna av inspiration från ditt kort.... hihi

    SvaraRadera
  6. Vilket läckert kort du gjort. Stämpeln är bara så sött. Och dina håla är bara super häftiga.

    Kram Erica

    SvaraRadera