måndag 20 juli 2009

Mina KAOS:ar :D

Här kommer nu mina KAOS:ar, fotade och klara :D
Min första går till Anette
Min söta DT mamma, som är helt fantastiskt duktig på att ge uppmuntrande kommentarer och små söt meddelanden på paket man köpt ;D
Hon skapar underbara alster och säger utan vidare omsvep "att ni DT-tjejer är så mycket duktigare än jag" det är absolut inte sant!
Hon är helt fantastisk på att skapa vackra grejor och hon gör mig så glad!!
Dessutom kan hon lysa upp ett helt rum med sin positiva närvaro, än om himlan är kolsvart och det syns inget hopp om sol så kan hon lyfta molnen och placera en stoooor sol där!
Att hon liksom jag bara ÄÄÄÄLLSKAR råsa är bara plus
;D

Min andra KAOS går till Cicci
Hon är en så trogen bloggvän, alltid goa ord och uppmuntrande kommentarer!
Hon gör mig alltid så glad!!
Hon skapar underbara alster... och hur 17 hinner hon skapa allt det där underbara??!!
(Kika in i hennes blogg förstår ni
;D )
Fantastiska färgläggningar och otroligt vackra kombinerade kort
:D

Min tredje KAOS går till Sinikka
Sinikka är en härlig tjej med en stor portion humor, jag är så glad att jag träffat henne i bloggvärlden!
Hon är en fantastisk kortmakerska och varje blogginlägg hon gör förundras jag av denna enormt talangfulla kvinna!!
Jag skulle gärna gå en färgläggningskurs hos henne
:D

Men vad är då en KAOS??
Jo, KAOS är (Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)
En levande logga som sänds till någon man uppskattar.Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.
Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar. Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.Och på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med.
Varje KAOS-award innehåller:
Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje. Skaparens eget namn.
Storlek: 10x15cmSedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.
På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på.
I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.
Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem.

Så nu mina goda vänner ska jag ta och bege mig till postlådan så jag kan skicka iväg dessa KAOS:ar till er :D

Förrästen, ser ni att det är en bit av min nya hÄngel på KAOS:arna??
Ojoj jag bara äääälskar dem!

16 kommentarer:

  1. Åhhhh så nydelige KAOSèr du har laget!!
    Så nydelig malt og masse lekre og herlige detaljer!!
    Gratulerer med de du har fått også,Kamilla :)
    Klemmer fra Maya.

    SvaraRadera
  2. Ooooooh, vilka KAOS-awarder du gjort! De som får dom kommer bli överlyckliga när dessa vackra kort landar i deras brevlådor.
    Verkligen superduperläckra. ;o)
    Som jag sagt så många gånger förut, känner jag - du är så otroligt duktig.
    Kram,
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara KAOS awarder du har skapat!!! Du är såååå duktig du!
    Hoppas allt är bra och att det går bra att sommarjobba! För visst gör du det?

    Massor med sommarkramar Pernilla

    SvaraRadera
  4. Ljuvliga alster, lyckliga tjejer som får dessa.
    Ha en skön kväll min vän.
    Kramar
    Petra

    SvaraRadera
  5. Underbara awarder du har gjort. Fantastiskt vackra!

    SvaraRadera
  6. Supersnygga KAOS:ar! Så söt stämpel och din färgläggning är kanonfin. Mottagarna blir säkerligen jätteglada.
    Kram /Hanna

    SvaraRadera
  7. KAOS-kort till mig???
    Tack gulliga!
    Vilka vackra KAOS-kort du fått.
    Gå runt och kika där i Lyllebo måste vara som att gå på loppis. Himelskt!
    Förstår inte alls vad maken menar att man inte kan spara allt. ;0)

    SvaraRadera
  8. Hej vännen! helt otroligt läckra kaos du gjort! och så fina du fått sen!
    Jag längtar så tills min landar på hallmattan! jag vet vem jag ska ge den till... vill egentligen ge till flera, det är väl OK?
    Ska nog börja titta på hur den ska se ut imorgon!
    Behövde prata lite som du ser, men nu är det lugnt ..Skrattar...
    Ha det bäst min vän!
    Kramizar från lene

    SvaraRadera
  9. Jättefina KAOS:ar.
    Du är så himla duktig. En sann inspiration.

    SvaraRadera
  10. Hej på dig Kamilla:) Tack snälla för besöket och din kommentar blir alltid lika GLAD:) Å tyvärr så var det allt för länge sedan som jag hälsade på hos dig men så kan det bli i bland! Fick i alla fall en riktigt trevlig stund och en massa underbara fina saker som du har skapat sedan sist jag tittade:) Tack snälla Kamilla för att du delar med dig:) Önskar dig en fortsatt riktigt trevlig sommar och allt det bästa till dig och din familj:) Sommar hälsningar och kramis från lilla pyssel Inger

    SvaraRadera
  11. Så läckra! Förlåt att jag upprepar mig men jag bara älskar din färgsättning!
    kram

    SvaraRadera
  12. Så himla fina!! Du måste ju vara en enorm inspirationskälla för alla där ute som scrappar.

    SvaraRadera
  13. WOW!! Vilka helt Underbara kaos kort du har gjort! Lyckliga dom som får dessa! =)

    Kram/Cattis

    SvaraRadera
  14. Vilka fina kaos awarder du gjort. Kul ide med "liveawarder" istället för på nätet.
    ha det gott
    Camilla

    SvaraRadera
  15. Villka superfina K A O S awarder...dom kommer bli jätteglada när dom får dom!!! :)
    Kramen!!!! Lena

    SvaraRadera
  16. Tack snälla för din fina award till mig.
    Jag är otroligt glad och stolt just nu.
    Kramar i massor från Anette

    SvaraRadera