tisdag 14 juli 2009

Jag älskar att vara ledig :D

Jag tycker verkligen om att vara ledig måste jag säga!
Men detta väder hinner man ju pyssla massor :D
Jag satt och målade detta motiv idag...
Det är en av de 2 stämplarna som jag köpte på mässan i Umeå från Scraphuset.
Visst är den underbar...Anettepå Scraphuset är visst ensam återförsäljare till dessa sötnosar, jag önskar jag vore miljonär så jag kunde köpa alla stämplar som fanns!!!
Inte nog med detta, dessutom har jag tagit mig an distresserna igen, jag vet inte om det är inbillning, men det ser lite mer levande ut tycker jag *fniss* säkert bara inbillning!!
Den underbara spetsen kommer från Scrapbooking 4 you LÖÖÖÖV IT!!

En liten närbild på blomman
Du kan själv göra dessa Tourial HÄR En liten stämpel jag köpte för ett tag sedan, begagnad från en tjej på forumet.
Jag är verkligen förtjust i den!
Det är Hero Art som har den. Fast jag vet inte om den finns att köpa fortfarande...?
Jag hoppas mina nya stämplar kommer imorgon!
Jag lääängtar!!!!


12 kommentarer:

  1. Verkligen ett kort i min smak. Gillar det massor, kram Gertrud

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt kort! Färgläggningen är jättefin och dekorationerna med. Blomman passar jättebra och är hur fin som helst. Texten är ju underbar. Kram kram /Hanna

    SvaraRadera
  4. Supersnyggt kort! Lite ledighet är ju aldrig fel... Du har ngt i min blogg.

    SvaraRadera
  5. Hej tjejen! Så underbart kort! Helt fantastiskt. Du är bara så underbart duktig:0) blomman som du gjort nedan ska testas. Tack för massor av inspiration. Kram Suz

    SvaraRadera
  6. Oh så vackert! Älskar dina alster!!!

    kram

    SvaraRadera
  7. Vilket vacket kort du har gjort och blomman pryder verkligen sin plats!

    SvaraRadera
  8. Din egengjorda fina blomma passade ju jättebra!
    Jag skulle gärna vilja använda din header när jag länkar till dig fårn min blogg, är det OK?
    Tycker det blir lite roligare med en bild!
    kram
    Isabell

    SvaraRadera
  9. Åh va härligt det låter! Själv har jag denna veckan kvar att jobba, men sen så!... ;)
    Jättefint kort som vanligt!

    Kram Annica H

    SvaraRadera
  10. Jättefint kort, vilken söt stämpel, måste det verkligen komma fler samlingen bara växer och växer;0)
    Vilken superfin blomma, jag gillar dina ideér ska prova de, en dag!!

    Tack för din snälla kommentar hos mig:0)

    Ha en bra dag!!

    Kram Therése

    SvaraRadera
  11. *fniss* å du är MIN rååååsa gud ;)

    Sååå himla fint kort! Stämpel är ljuuuvlig! =)

    Typsnittet i minialbumet är Quickutz´s Frankie Classic.. gillar med det massor! =)

    kram kram!

    SvaraRadera
  12. Supersnyggt kort!
    Stämpeln är ju ursöt och klart mer levande med distresser.
    Kramiz

    SvaraRadera