fredag 31 juli 2009

Ett jååååsa kort

Äntligen blev det ett råååsa kort i bloggen!
Jag var tvungen att göra ett rosa, jag verkligen älskar den färgen!
Ser ni det söööta hjärtat vid "take care my friend" det fick jag av Yvonne :D såååå sött det var! Jag har satt fast 2 st blingstenar på hjärtat också.

Jag har fått en del mail från er kära bloggläsare om olika saker som jag gjort eller har på mina alster....
Jag undrar om ni vill att jag ska lägga ut en materiallista på det jag skapar med?

*********

Nåväl, i det Isakssonska hemmet fortskrider renoveringen...huset är nu målat i en förskräcklig mörk murrig färg som både jag och maken verkligen inte gillar!
Maken tog bilen till målarbutiken och dom skulle försöka bryta till den ljusare färgen vi vill ha!

Tssss...
"Byta fönster, det går på en dag"
sa maken...
Nu har vi brädfodrat om huset och målat det. DESSUTOM!!
Ja...så går det när min man får semester, han har inte vett att sitta stilla och pilla navelludd!
*Suck*

30 kommentarer:

  1. Ett mycket, mycket fint kort! Gillar verkligen "vän-stämpeln"
    xx Lena

    SvaraRadera
  2. Sååå fint kort, vad mycket idéer jag hittade på det, som jag vill "låna"!

    Själv läser jag aldrig materiallistor, orkar liksom inte det. Själv har jag inte den ordningen hemma, jag har ordningen i färgskalor istället. Vilket gör att jag aldrig vet vilka märken jag jobbar med. Så fort nya saker kommer hem, åker förpackningen all världens väg! Mina vänner skäller alltid på mig, "du måste skriva upp var du handlar dina saker!!"

    Får väl bättra mig..... snart! Inte just nu... ;-)

    SvaraRadera
  3. Oooo Fint kort!!
    Och materiallista!! JAaa vilken bra idé =)

    Kram!!

    SvaraRadera
  4. Åååååh så fint kort helt underbart!! Vilka härliga textstämplar, gillar särskilt "take care". Vart har du köpt den och den andra? Älskar det du gjort med blommorna, både stickles och pärlor, wow sååå superfint!! Den iden norpar jag, om jag inte får så säg till.
    Jo jo, karlar tror alltid att allt som ska göras går så himla fort, pyttsan! Det hjälper ju inte att säga nåt heller! Såna är dom bara. ;) Hoppas allt är bra!
    Massor med kramar från Lena

    SvaraRadera
  5. Underbart kort! Du får alltid till så många supersnygga detaljer på dina alster, beundrar dig för det. Jag tycker om när det finns med en liten materiallista, ifall man blir supersugen på nåt särskilt. Givetvis vet man inte varifrån allt kommer, men endel iaf.
    Kram kram /Hanna

    SvaraRadera
  6. Åhhh..lovely..det här har jag längtat efter som en liten rosajunkie :D Nu har jag fått min dagliga dos här inne hos dig :D
    Tur att datorn blev fixad så snart ;)
    Älskar stämplen om vänskap, var kommer den ifrån.
    Önskar materiallista, ja :D
    KRAM! Trevlig helg :D
    Louise
    http://rosascrapverkstan.blogg.se

    SvaraRadera
  7. Ja, äntligen ett rosa kort, som jag har väntat. (fniss). Ett ljuvligt kort helt i min smak. Härligt. Kram Gertrud

    SvaraRadera
  8. Vilket härligt och rosa kort du gjort. Jätte fint. Och fanatstiskt dekorerat som alltid.

    Ha en underbar helg.
    Kram Erica

    SvaraRadera
  9. Hihi, ja jag har ju förstått att du gillar just råååsa! ;-)

    Det här kortet var riktigt fint och detaljerat!

    Kram på dig och trevlig helg.

    SvaraRadera
  10. Nu funkar nätet en stund här ute på min lila kobbe ute på Ölands norra udde. Underbart kort :)
    Men jag älskar dem alla
    kram

    SvaraRadera
  11. Så vackert kort. Undrar just om du inte bytt lite stil. Spännande.
    KAOS-kortet du fått är ju hur coolt som helst.
    Kramiz i målar röran

    SvaraRadera
  12. ÅÅåå, oooo så fint kort!!! Stämplarna var ju jättefina! Var har du köpt dem?

    Grattis till ännu en KAOSaward!

    kjaaaaaam Pernilla

    SvaraRadera
  13. tack vännen för dina ord inne hos mej!
    Tid på vårdcentralen är nu inbokad men inte förrens om 2 veckor.
    Får hålla mej från mat som brukar "starta" gallstensanfall så hoppas jag att jag ska klara mej undan =)
    Ditt råååååsa kort är alldeles uuuuunderbart!!
    vilka härliga detaljer!! =)
    Trevlig helg!
    KRAM Petra

    SvaraRadera
  14. Ja - ännu en underbar skapelse!!
    Gillar dina kort - får till det så bra.
    Har något till dig hos mig...

    SvaraRadera
  15. Vilket vackert kort du gjort.
    Helt bedårande fint.
    Ha en skön helg.
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  16. hej hej goding!! :D

    Uuunderbart kort... mums med rååååsa!!

    Kram på dig vännen...

    SvaraRadera
  17. Alla har redan använd orden som talar om hur snyggt ditt kort är! snart tänker jag säga up pmig och bara sitta här och vänta så jag blir först med alla dessa ord!
    helt underbart är det! Så många fina små detaljer!
    Jag gillar också KAOS awarden du fick med ett foto på! Jag har fått såna foton och väntar bara på rätt tillfälle att använda dem!
    Ha en skön söndag min vän!
    Kramizar från Lene

    SvaraRadera
  18. Hallå där!!
    Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen efter semester!!

    Mycket fina alster Du hunnit med välarbetade o vackra som vanligt =)

    Nu måste jag reda ut en sak......var Du på pysselträff hos Nettan den 23 juli???????????

    Tror jag svimmar, jag var dit o handla då, o Nettan sa att hon hade pysselträff o höll på med maten så Åke hjälpte mej i butiken.
    Vi hade varit på mototveckan i Lycksele o åkte över Vännäs hem =)

    Men vi kanske ses på träffen i Övik i höst??

    KRam//Mia

    SvaraRadera
  19. Vilket underbart kort i världens finaste färg ♥♥♥ lööööv it!! !
    Grymt bra du är!
    kram kram!

    SvaraRadera
  20. Helt underbart Kamilla finns inget annat att säga du är så himla duktig och du lyckas ALLTID med det du skapar:) Ha det så bra och kramis i massor från lilla pyssel Inger:)

    SvaraRadera
  21. WOW Så fint kort!!
    Gillar hur du har satt ihop det och så snygga färger.
    Du är sååååååååååå duktigt

    Grattis till ännu en KAOSaward!

    Krammmmm Anneli

    SvaraRadera
  22. Så mycket fantastisk fint du skapar. Du färglägger underbart och så snygga detaljer på dina alster. Massor med inspiration här.

    Ha en bra dag/Gunilla

    SvaraRadera
  23. Vilket härligt rosa kort, så himla sött!! :)

    Jag gillar materiallistor! Ofta fastnar man för nån särskild detalj, stämpel osv och då är det rätt kul att se var den kommer ifrån.

    SvaraRadera
  24. Vilket underbart söt kort. Himla fina textstämplar.
    Hmmm, skulle nog vilja veta vart dom kommer ifrån och undra även vad det är för coola blingstenar på höger sidan. Så en kort material lista skall det vara:-)
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  25. Tack för tipset min vän! :)
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  26. Jäklars....så snyyyyyyyyyyggt!!!!! Du är bara makalöst duktig, alla dina alster är så välgjorda, underbara detaljer och färger. Du är bäst!!!!

    Jobbigt med renovering....men det är kul när allt är färdigt:) Du får försöka tänka så....

    Kram

    SvaraRadera
  27. sååå underbart ljuvlig kort!!! *S* Känner igen det där med männens sk. semester... Jag behöver en semester efter att maken haft semester hemma...*pust*

    SvaraRadera
  28. Du är så duktig! För varje inlägg jag bläddrar neråt så blir jag bara mer och mer imponerad, och inspirerad! Jättefin blogg!

    SvaraRadera
  29. Jeg er overveldet! For en flott blogg candy og ikke minst kofferten som candyen befinner seg i! Ett sant mesterverk ;)
    Har laget en link fra min blogg til blogg candyen din :)
    Tusen takk for muligheten å delta!

    Hilsen
    Astrid

    SvaraRadera