torsdag 9 juli 2009

En liten bebbe :D

Vi gästas just nu av min lillasyster med make :D hon är lite tjock om magen för dom ska få en liten bebbe i Oktober!
Det är så himla kul och jag längtar efter att bli moster, vissa presenter är redan beställda, och eftersom jag vet att hon inte läser min blogg så kan jag skvallra om att jag håller på med ett armband till henne med matchande halsband!
(¯`'•.¸ -:¦:-•:*'""*:•.-:¦:- ¸.•'´¯)
Japp ett litet kort ska jag visa :D
Det är ju med de söta Sweetpea stämplarna som finns hos StämpelStudion!
Jag är sååå glad i dessa stämplar, jag tänkte göra ett litet kort till min lillasyrra också, ett vänta på bäbisen kort... men jag hinner nog inte, jag ska jobba imorgon och dom åker hem redan på söndag :(
Men det är tur att det finns postgubbar i Skövde också, det är trist när syrran bor så långt bort...men dom kommer ju hem till jul!! (tack och lov)

18 kommentarer:

  1. Å, grattis! Tänk att bli moster! Det kan inte jag bli, jag är "bara" faster".
    Superfint kort har du gjort i alla fall!
    Hoppas du har det bra och inte pluggar ihjäl dig?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Så fint kort! Har du semester snart?

    SvaraRadera
  3. Så underbart kort! Hon kommer bli jätteglad!

    SvaraRadera
  4. WOW, vilket kort!
    Superfint. Detaljen med hjärtat är ju bara för läcker. ;o)
    Stämpeln är jättesöt och du färglägger fantastiskt.
    Ha det bra!
    Kram,
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Myyyysigt!
    Fint kort.

    Du har något att hämta hos mig=).

    Kram kram

    SvaraRadera
  6. men va kul! grattis till att bli moster! Jättegulligt kort! stämpeln är söt!
    Massor av kramar från Lene

    SvaraRadera
  7. Så härligt att du ska bli moster! :) Kortet är så fint, speciellt hjärtat.
    Kram Karolina

    SvaraRadera
  8. Underbart sött kort:)
    Jag ska åxå bli moster snart...i augusti...visst ska det bli kul:)

    Ha det bäst!!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Ååå vad mysigt! När du skrev present så tänkte jag passa på att tipsa om mina populära namnhalsband Amaranth :D Hos http://jojo.joona.se

    SvaraRadera
  10. Men åh, vilket gulligt kort! Och motivet är ju helt underbart sockersött!

    Härligt med bebisar på G, förstår din väntan! Längtar själv tills jag blir faster/moster... Men mina syskon är ganska unga än så länge. Dock har jag sex syskon, så nått j-kla syskonbarn ska jag väl kunna få!? *ler*

    Ha de bäst snäckan!
    Kram /Angelica

    SvaraRadera
  11. jätte söt kort! jag tycker om detta!

    SvaraRadera
  12. Vilket sött kort! Jättefint!
    kram kram!

    SvaraRadera
  13. Så kul! Förstår din längtan (är både moster & faster)- underbart =)
    Vilket härligt kort!
    /Lena

    SvaraRadera
  14. Å så mysigt med en bebis!!=)
    Så sött kort du har gjort! Pysslar du med pärlor oxå? Ser fram emot att få se hur presenten ser ut färdig =D

    Ha en riktigt härlig helg!!

    Stor Kram!

    SvaraRadera
  15. Sött, sött, sött!
    Kan tro att du skulle vilja bo nära din syster och snutta lite på babyn.
    Kramiz

    SvaraRadera
  16. Superfint, Kamilla!
    Jag måste nog kolla in på den där hemsidan..;)
    Grattis till att snart bli moster :)
    Kram Louise
    http://rosascrapverkstan.blogg.se

    SvaraRadera
  17. Vilken söt stämpel och vilket läckert kort!!!

    Kram ANneli

    SvaraRadera
  18. SÅ sött! Ett riktigt "Camilla kort"! :)
    Kram Annica H

    SvaraRadera