tisdag 21 juli 2009

*Gallskriker* NooooOoOOoooOOoooooo

Alltså
jag HAR verkligen utmanat ödet
jag HAR jinxat
jag HAR stuckit ut hakan....
och NU, NU har det hänt!!!
Våran stordator har kraschat...Lillebror var och hämtade den i kväll, så vi får se om den går att laga...
Tur att jag är så nipprig att jag har bränt ut alla kort och ja, det som jag gått miste om är ju faktiskt mina favoritlänkar, synd, men ja, vad gör man...jag ville ju inte att den skulle krascha, men gammal och trött dator, ja jag förstår den helt enkelt!
Det som känns surt är att jag får inte in korten i den bärbara, och Photoshop försvann ju med den dära ja...
OJ det var visst en hel del jag förlorade :( tur jag laddat upp den här bilden i utkasten, jag får helt enkelt ta en "lära-mig-laptoppen-dagen" imorgon...SUCK...
Men nu till något helt annat ;)
Jag har gjort ett kort med blommorna jag visade för ett tag sedan!
Blomtourial

Bakrunden har jag distressat och stämplat :D
det är sååå himla kul!

Närbild på blommorna

Jag håller tummarna att lillebror fixar datorn, än om allt måste ominstalleras, det blir ju så DYRT om vi ska köpa en ny...just för att vi byter fönster nu och ska brädfodra om 2 sidor på huset...så budgeten tillåter inte så mycket.
Jag hade tagit bild på dagens byggkaos men jag kan ju inte ladda upp det i bloggen tyvärr :´(

Själv håller jag tummarna att det ska finnas plats på Nettans pysselträff på torsdag....
Jag är heeelt pysselgalen nu :D Jag tror en stor scrap-propp har släppt!!!

3 Nya KAOS:ar klar, men ingen dator att ladda upp i ....*Suck* igen...

24 kommentarer:

  1. Morron tösen! Du har en sak att hämta inne hos mig
    kram

    SvaraRadera
  2. this is so beautiful.. gorgeous details. hugs rachxx

    SvaraRadera
  3. Jag är så ledsen att datan kraschat hos er, fy shit så trist.
    Men jag är så glad att du kommer på torsdag :) *HURRA*
    Vi ses i morgon.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Åh, nej vad tråkigt med datorn!
    Aldrig roligt när allt bara försvinner. :o(

    Men oooooooooh vilket läckert kort! Du är ju bara helt makalöst duktig, tjejen! :o)

    Ha det bra,
    kramar från Hanna

    SvaraRadera
  5. Kortet är mycket fint - gillar att en del sticker ut.
    /Lena

    SvaraRadera
  6. Hmmmm, jag vet ju hur det är när en dator kraschar - man pendlar mellan hopp och förtvivlan:-s

    Otroligt snyggt kort iaf - scrappa på!

    SvaraRadera
  7. Vilket underbart vackert kort! Du måste vara stolt vännen, dina egenhändigt gjorda blommar, såååå snyggt alltså!
    Jag förstår precis hur du känner, jag har börjar spara ner mitt på cdskivor för jag misstänker att det kan hända något någon dag!
    Ha det bäst min vän!
    ramizar lene
    PS: jag har börjar göra mina 3 KAOS och så kul det är!

    SvaraRadera
  8. fyyy...hemskt när datorn ryker... Men underbar kort!!! Så ljuvliga blommor & hela kortet är så vacker!!

    SvaraRadera
  9. Nä, vad tråkigt.....men har ju skpapat sig ett beroénde...både praktiskt och för nöje ;)
    Men villket sött kort du gjort..me like :)
    Kram Lena

    SvaraRadera
  10. Så tråkigt med din dator...:(
    De lever ju tyvärr sina egna liv så man får ta dem lite som de är. Himla trist när de knasar!
    Är i alla fall väldigt imponerad av ditt senaste kort :)
    Det är helt otroligt vackert!!
    Like it!
    Ha en skön kväll!
    Kram Louise
    http://rosascrapverkstan.blogg.se

    SvaraRadera
  11. Trist med datorn.... får lite panik.. för jag har inte bränt över mina foton sen ett år tillbaka!!! Bäst att göra det imorgon!!!
    Länge sedan jag hälsade på dig ... så nu har jag suttit här en stund och kikat bakåt å sagt Åhhh, wow och mmmmmat åt allt vackert du gör!

    Ha det bäst!
    Maja

    SvaraRadera
  12. Men så tråkigt med datorn... är bortskämd med en alldeles egen datatekniker till make så jag råkar aldrig (peppar peppar) ut för det. datorerna är ju som hans små skötebarn... hihi.
    Jag hoppas det ordnar sig för er iaf.
    Över till kortet!!!.. Wow det var verkligen superfint, älskar dina kort de har liksom så många små detaljer el dekorationer så man vill liksom kika mycket å länge å flera gånger... =)

    Kram på dig och må bäst! //erica

    SvaraRadera
  13. Men fyy, vad trist med datorn...

    En liten tröst i eländet; du är en kreativ bloggare och en sann källa till inspiration, så därför har du något att hämta hos mig.

    Kram:-)

    SvaraRadera
  14. Usch och nej och fy! Vilket öde. Tur att du hann spara fotona.
    Du får ta det som en utmaning att surfa runt och leta länkar.
    Det är ju roligt att lära sig en ny dator. =0)
    Kramiz

    SvaraRadera
  15. Shit va trist det är med tekniken när den strular..
    Himla fint kort med underbara läckra detaljer! Super-duper fint!! =)
    kram kram!

    SvaraRadera
  16. Det var tråkigt att höra om din dator. Hoppas det går att rädda.....

    Men wooow vilket härligt kort du gjort. Du har ett fantastiskt öga för detaljer.

    Kramar Erica

    SvaraRadera
  17. Oj, oj, oj! Jag håller alla tummar, tår och tassar i huset för att datorn går att rädda! Superfint kort du gjort, Camilla! :-) Jag blir så glad när du uppdaterat med nåt nytt. Ha det skoj hos Nettans i morgon! Önskar jag kunde komma. Kram, kram!

    SvaraRadera
  18. OJoj så sött kort!! Ljuvligt =)=)

    Men fy vad tråkigt med datorn!! Tur att du har tagit och bränt ut bilderna =)

    Stor Kram!!

    SvaraRadera
  19. NEJ men ååååå FY!!! Ja se dessa datorer!! :( Tråkigt med allt du förlorade men hoppas den går att laga iaf. Ni får trösta er med att huset blir fint iaf. ;)
    Ha det så bra. Kramar från Lena

    SvaraRadera
  20. Förlåt, glömde... kortet är underbart vackert!! :)
    Ännu fler kramar från mej

    SvaraRadera
  21. Neeeeej! Får beklaga sorgen och jag håller både tummar & tår på att datorn går att fixa! Det är såååå typiskt att det ska hända just när man har det lite extrasnävt i plånboken...

    Sen måste jag ju bara påpeka att det var jädrar vilken energi du ligger inne med bruden?! Hur hinner du med att skapa allt??? Och det borde ju rimligtvis nästan se lite slarvigt och hafsigt ut, men nänä - det är kanonsnyggt, proffsigt och elegant! Hur bär du dig åt?

    Detta kortet var ju kanonsnyggt!
    Tackar också för tipset om att trä småpärlor på band - supersmart ju!

    Och dina KAOSer avverkar du på löpande band - själv har jag bara hunnit med att göra sju under den senaste veckan... Men det är mycket för att vara mig, haha!

    Längtar fortfarande tills din landar i min låda - vill ju sätta upp den på väggen bland mina andra skönheter! *ler*

    Ha de bäst snäckan!
    Kraaaam /Angelica

    SvaraRadera
  22. Såååååååååååååå tråkigt med datorn!
    Men såååå sött kort!! Helt ljuvligt .

    Krammmm Anneli

    SvaraRadera
  23. Underbart kort!!

    Kram

    SvaraRadera
  24. Alltså..dessa j*la datorer.
    Tänk om de hade en livsgaranti på dessa!
    Ett knapptryck å allt gammalt "tjoffar" upp i den nyinköpta datorna..*drömmer*
    Kortet du gjort är magiskt!
    Vilka detaljer! Vad duktig du är!
    Å lyllos dom som fick dina fina KAOS-kort!! *tappar hakan*
    DU är en sann inspirationskälla! Bara så du vet! =)

    KRAAAAM

    SvaraRadera