lördag 18 juli 2009

Lite pärltips :D

Just nu ligger jag i Lyllebo och gottar mig, men tänkte ändå blogga lite på distans *hihi* (=shemalagda inlägg ;D )
När vi var på pysselmässan i Umeå i början på maj så fick vi tipset av Daniel på Pagoni att klippa till organzabanden så man kan trä på små pärlor på bandet, ni som provat utan att klippa till en kil vet hur svårt det är!!

Då kan man trä på sånna här minipärlor på bandet!!
Jag som ÄLSKAR pärlor blev ju utom mig av lycka! :D TACK Daniel för att du hjälpte oss med detta, du är en PÄRLA!!!

16 kommentarer:

  1. Åh vilket bra tips! Snyggt är det med! =)
    kramkram!

    SvaraRadera
  2. Åh vad smart!!! Nu äger jag inga pärlor, men jag förstår när jag ser detta att det är nåt jag måste köpa:)

    Ha en bra dag vännen!

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för tipset! Har lite pärlor i gömmorna sedan min "pärlperiod" nu kan jag ju få användning av dom.
    Letade mej hit via Gertrud, det lär inte vara sista gången, här finns mycket fint att njuta av!

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  4. Fina tips du kommer med! Perfekt eftersom jag har en hel del pärlor som bara ligger och inte gör något nytta. Jättebra blomtips också!

    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Vad snyggt att sätta pärlor så...

    SvaraRadera
  6. Håller med om att Daniel är en pärla!
    Det där tipset har räddat mig från vansinne fler än en gång! ;)

    Kram Annica H

    SvaraRadera
  7. Vilket superbra tips! Tack för att du delar med dig!! :) Hoppas du har det bra i ditt kära Lyllebo! Kramar från Lena

    SvaraRadera
  8. Stort tack till dig för att du vill dela med dig av dina hotta tips :)
    Kram Louise
    http://rosascrapverkstan.blogg.se

    SvaraRadera
  9. Vilket bra tips, du är ju också en pärla som delar med dig. Kortet här nedan är jättefint gillar att du färgat flossen så den matchar. Snyggt!

    SvaraRadera
  10. Tack så mycket för tipset! :o)
    Har en hel del pärlor hemma, efter min smycke-period, har många gånger tänkt att man skulle kunna använda dessa söta pärlor på kort/scrapbooking också, men inte kommit på något riktigt bra...
    Men detta blev ju jätteläckert!!!
    Måste provas! ;o)
    Ha det bra!
    Kramar från Hanna

    SvaraRadera
  11. Du är bara bäst!
    Tack för ännu ett bra tips.
    Kramiz

    SvaraRadera
  12. Åh så fint!! Vilken bra idé!!!

    SvaraRadera
  13. Tack för alla fina tips du delar med dej. Kram Gertrud

    SvaraRadera
  14. fiffigt tips :) Och du... fortsätt ligga och gotta dig... det är nyttigt :) Kram!

    SvaraRadera
  15. Gud så smart! Tack för det tipset!

    SvaraRadera
  16. Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaack för tipset!! Så enkelt men försvårt för mej att tänka ut....

    Kram Marja

    SvaraRadera