lördag 4 juli 2009

Är det SANT??????????????????

Kära nån då, har jag inte bloggat på 3 veckor *stora ögon*
OJOJ jag får ta mig i kragen nu...
Först ut är en fin award som jag fått *Glaaad*
Jag fick den av gulliga Lene

Nu ska jag ta och lägga över lite skapelser från min kamera som jag fotat men inte bloggat ... dessa veckor jag jobbat har jag verkligen inte hunnit något annat :( men nu har jag en sk semester, jag kommer att jobba mestadels helger under semestern, men kommer ändå att vara ledig en hel del :) skööönt!!!

Idag har vi varit i Skellefteå på festivalen och sett Johan Palm :) och så var det så himla kallt vi höll på att frysa ihjäl *brrr* sommarböljan är nog slut nu :(

5 kommentarer:

  1. Grattis till awarden! Den är du klart värd.
    Saknat dig ska du veta.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Heeeeej....jag har saknat dig!!! Vad glad jag är att du är tillbaka.......

    Ha det så bra vännen!

    SvaraRadera
  3. Så skönt att se att du fortfarende finns.
    Hoppas att du hade en underbar födelsedag.
    Grattis till awarden, du kan väl lika gärna kika in hos mig där finns en till award till dig.
    Kramizz
    Sinikka

    SvaraRadera
  4. Ja, ibland kommer livet ivägen för bloggandet LOL. Och tiden kan verkligen springa iväg. Ser fram emot att se vad du gjort.
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Skönt att höra att du får lite ledigt i alla fall framöver. Det behöver du nog för att orka med hela långa hösten!
    Kram från Anki

    SvaraRadera