söndag 5 juli 2009

Lite nytt under....Solen...??

Först ut efter min bloggtorka är en ask som jag gjort till min Gossiga DT-mamma Nettan :D
Hon är alltid så glad och omtänksam i alla stunder, även när det är det mörkaste molnen som tornar upp sig på himlen, kan hon alltid hitta guldkorn i vardagen!
Pöss på dig!!
Spetsen och bladen har jag fått av snuttigaste Annica som gärna skickar sååå roliga paket när man sitter och pluggar så jag vet inte hur jag skulle kunna låta bli dem!!
De små vita blommorna i mitten har jag gjort av vanliga blommor och så har jag "knölat ihop" och limmat fast :D lätt som en plätt!! Papperet med texten finns HÄR!!
Nu håller jag på att städa i mitt pysselrum...jag tog faktiskt kort på röran, och OOOOH milde pilot vad det var stöööökigt!!!
Jag ska samla lite mod och visa den sedan, om inte annat för att påminna mig själv att man kan inte ha ett SÅDANT kreativt KAOS för då hittar man inget ;)

Jag är LÅÅÅNGT ifrån klar, men jag har röjt en hel del...jag ska bara fixa nåt smart "storingsystem" till min hylla, som är full med allt möjligt (OCH omöjligt!!!)

17 kommentarer:

  1. Oh, så fin ask, jättevackert dekorerad!
    Kram kram /Hanna

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker låda!
    Om du menar löven på kortet är det en stans från Stämpelgården. De har en hel massa stansar som jag gillar (och köpt, harkel).
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Himla snygg ask hörre du :)

    kram gurkiss

    SvaraRadera
  4. Vilken fin ask. Giller spetsen du har använd....så typiskt dig.

    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  5. Tittar bara in en snabbis och säger hej. Som vanligt älskar jag dina alster!

    kram

    SvaraRadera
  6. fin ask :)
    och ja..*skratt*
    Känn dig för allt i världen inte ensam om att ha ett rörigt pysselrum, jag har själv idag försökt få rätsida på det men känns mer som att man bara flyttar runt det :)
    kommer du på några smarta lösningar så hojta

    SvaraRadera
  7. Åhhh, så vackert!!! :-)

    SvaraRadera
  8. Vilken underbart söt ask!/Lena

    SvaraRadera
  9. Wow, vilken fin ask du gjort!
    Helt underbar.
    Kram,
    Hanna

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Välkommen tillbaks! :)
    Jag har saknat dig och din inspiration :)
    Skönt att du är tillbaks och med vilket alster sedan!
    Sjukt fin, Kamilla!
    Ha det gött i värmen :)
    Kram Louise
    http://rosascrapverkstan.blogg.se

    SvaraRadera
  11. Ååååh så underbar en ask! Jag vet någon som kommer att bli hemskt mycket glad!
    skönt att du är tillbaka min vän, du har varit saknat!!!
    massor av kramar från lene

    SvaraRadera
  12. Men villken vacker ask, tänk så roligt att få en sådan...helt ljuvlig!!!!

    SvaraRadera
  13. Underbart snygg ask!! jag håller helt med dig, hon är underbart rar "vår mamma"!! Och så måste jag få gratta dig i efterskott! Har inte varit på datorn på evigheter, bara lagt in nåt snabbt i bloggarna... Men så är det väl på sommaren. Åker vidqare på semester så jag blir nog borta ett tag till. Ha en skön sommar!!!
    Många kramar från mig!

    SvaraRadera
  14. Tjenas bruden!
    Underbar ask! As usual! Småblommorna blev ju kanonsnygga, unika.

    Och du? Det där med stökigt i scraphörnan... Du är nog inte ensam kan jag lova.. När det kommer trådar på forumet om "visa din scraphörna" eller liknande så önskar jag ofta mig en motsats-tråd: Visa din röra... Kan man inte istället jämföra stöket liksom? Det hade både varit roligare och lättare att känna igen sig *ler*

    Hoppas allt är bra med dig!
    Ha de bäst snäckan!
    Kram /Angelica

    Ps. Kaffeawarden fick du av mig med, när jag skapade den, men det är ju ett tag sen *ler*

    SvaraRadera
  15. Fantastisk, den är underbar!

    SvaraRadera
  16. Vilken fiiin ask!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  17. Helt underbar ask!!! Gillar den skarpt!!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera